Hike , vandra eller promenera

Kärt barn har många namn…. Flunsan tog mig med storm. Legat med feber och halsont i 4 dagar som sen övergick till dunderförkyld. Har kommit ut på en rejäl vandring ihop med Emmelie och sex hundar. Minsta lilla backe var som att bestiga ett stort berg.
img_8236img_8237
Till och med Halland fick lite snö som numera är isiga stigar och slask. Hade en fundering på att köpa dubbar men hoppade det. Känns som en onödig utgift när snön ligger 2 dagar sen borta… men visst jag önskade att jag hade det i 2 dagar för då var det verkligen isigt
img_8238
Lilla Bee har vart hemma och gästspelat lite… Vad jag saknar en malle i familjen… Det är något med den rasen jag bara ÄLSKAR..
img_8240
Ok Peo ett par dobbisar hade behövts här ….
Nu när jag ändå har vart dunderförkyld har det blivit mycket promenade , hike eller vandring …kallade det vad ni vill. Har haft en lätt packning på ca 2 kg. Just nu för det räcka tills jag är bättre. Lille slade har vart med på varje tur och tullar på bra.

Fått lite tips på packningar för ev kommande vandringar. Nu måste jag utvärdera vad jag själv har i garderoben. Niklas har en tanke om att jag ska springa i öknen i ett par dagar. Förmodligen hade jag dött efter en dag. Fast jag inte kan springa tar jag det med ro . Det är nog första gången i mitt löpar karriär jag bara accepterar att det är ok att vänta ut skiten i kroppen och göra det bästa av det.
img_8420Och jag har blivit grym på core sista tiden fast det är väldigt tråkigt. Köp min första Freeride tröja för Downhill. Älskar att hitta bra saker för en billig peng

Ni som har Fb… man får ju såna där minnen ibland. Fick upp ett underbart kort på Tyke och Slade. Vad jag saknar dig Älskade Tyke. Om du ändå vore här
img_8242

En tanke på “Hike , vandra eller promenera

  1. Mallarna är speciella, helt klart… Kommer nog aldrig kunna vara utan en igen!
    Låter som sköna återhämtningsdagar med vandring och njuta av omgivning och varandra ändå, när kroppen är redo kommer nog löpsuget också! 😀

Lämna en kommentar